Категории

Встраиваемый подогрев сидений

Найдено: 2

Скидки до 40%

Вбудований підігрів GT H4D5 призначений для двох автомобільних сидінь і допоможе забезпечити комфортну подорож водієві та пасажирові. Система регулюється блоком керування з оригінальною кнопкою VW прямокутної форми з підсвіткою, яка встановлюється в штатне місце, передбачене заводом-виробником. Для керування режимами під кожне сидіння передбачено окреме колесо-контролер. Отже, водій і пасажир можуть підібрати оптимальну температуру свого сидіння, незалежно один від одного. Технічні особливості У комплект постачання входять 4 мати, розміром 27 ? 46 см кожна. Система розроблена для обігріву двох крісел — як спинки, так і самого сидіння. Як нагрівальний елемент використовується вуглецеве волокно. Це дуже надійний і еластичний матеріал. Він забезпечує більш високу ККД нагріву та набагато підвищує швидкість прогрівання. Водночас вуглецеве волокно залишається стійким до фізичних навантажень. Це дає змогу неабияк продовжити граничний термін експлуатації системи. Також у комплекті йде блок дротів для під'єднання, який повністю відповідає навантаженню під час роботи системи. Крім цього, більше нема потреби живити підігрів сидінь від прикурювача — система приєднується безпосередньо до електромережі автомобіля на постійній основі. Візуальні переваги Модель GT H4D5 — це вбудований підігрів. А це означає, що всі мати будуть заховані під оригінальною оббивкою сидінь, що не порушить ергономіки салону автомобіля. Кнопка керування VW прямокутної форми повністю повторює заводський варіант. Розмір її видимої частини становить 45 ? 29 мм, глибина посадки — 47 мм. Кнопка розміщується в штатному місці, передбаченому заводом-виробником, для максимального комфортної експлуатації. М'яка підсвітка кнопки дасть змогу легко змінювати режими системи в темний час доби. Керування Система має п'ять рівнів потужності, які допоможуть або швидко прогріти сидіння за короткий термін, або підтримувати комфортну для пасажира температуру під час усієї подорожі. Для керування режимами під кожне сидіння передбачено окреме колесо-контролер. Отже, і водій, і пасажир можуть підібрати оптимальну температуру свого сидіння, незалежно один від одного. Надійність Вбудований підігрів сидінь GT H4D5 оснащений спеціальним захистом від перегріву. У разі, коли температура сидіння перевищує 65 °C — система автоматично вимикається. Отже, вбудований підігрів GT H4D5 — це універсальне рішення для прогрівання відразу двох автомобільних сидінь. Модель зовсім не псує дизайн салону, органічно вписуючись у нього, додаючи привабливу деталь інтер'єру як оригінального блока керування VW з підсвіткою. Мати на основі вуглецевого волокна та якісна проводина забезпечують ефективну та надійну роботу системи навіть у найхолоднішу пору року.

Скидки до 50%

Вбудований підігрів автомобільного сидіння моделі H42 від бренду GT — ідеальний варіант для тих, хто насамперед цінує простоту та надійність. Жодних зайвих режимів і складних систем керування. Інтуїтивно зрозуміла кнопка регулювання й дві основні варіації підігріву максимально спрощують роботу із системою, а якісна вуглеволоконна основа робить її функціонування максимально ефективним. Технічні особливості GT H42: Модель призначена для встановлення на одне сидіння. У комплекті постачання йдуть дві мати розміром 27 ? 46 см. Вони монтуються під обшивку оригінального сидіння. Виготовлені нагрівачі зі спеціального вуглецевого волокна. Такий матеріал дуже довговічний не ламається на згинах і добре гнеться. До того ж він чудовий теплопровідник, що істотно підвищує коефіцієнт корисної дії GT H42. За роботу пристрою відповідає вбудований блок керування з напругою живлення 12 В і максимальним струмом споживання 4 A. Усі дроти відповідають споживаному навантаженню, що робить систему дуже надійною. Керується система за допомогою спеціальної круглої кнопки у квадратному посадковому місці. Розмір її видимої частини становить 23 ? 23 мм, глибина монтажу — 37 мм, діаметр частини, що встановлюється, — 20 ? 20 мм. Вона має три положення й два основні режими керування: OFF — вимкнено (центральне положення). LOW — легкий прогрів, ідеально підійде для підтримки заданої температури в дорозі або неспішного підігріву. HIGH — інтенсивне підвищення температури сидіння. Такий режим дасть змогу швидко підігріти крісло перед виїздом навіть у найхолоднішу погоду. Переваги вбудованого підігріву GT H42: Мати з вуглецевого волокна. Крім того, що такий матеріал дуже довговічний, що істотно подовжує термін експлуатації конструкції, він ще та чудовий нагрівач. Це означає, що мати з вуглецевого волокна будуть прогріватися набагато швидше, ніж будь-які інші аналоги. Також вони повільніше віддають тепло, що істотно підвищує ефективність прогрівання. Монтаж у сидіння. Такий спосіб дає змогу надійно зафіксувати мати на довгий час і водночас не зіпсувати оригінальний дизайн салону. До того ж розмір мат оптимально підібраний під більшість сучасних моделей авто. Зручне керування. Більше жодних зайвих кнопок. Не потрібно плутатися в режимах, підбираючи оптимальну температуру, і витрачати на це безліч дорогоцінних хвилин. Усього дві варіації допоможуть вам керувати конструкцією максимально швидко й ефективно. До того ж кнопка керування максимально відповідає оригінальній і ідеально вписується в салон автомобіля. Мати на сидіння й спинку. Два нагрівачі — дають змогу рівномірно прогріти всю площу водійського сидіння, а не якусь окрему його частину. Безпека. Більше не треба боятися несподіваного перегріву під час їзди або забути вимкнути систему. Завдяки вмонтованому захисному модулю конструкція автоматично вимикається за температури понад 65 градусів.

Наша сеть магазинов:
Империя белья TimeAT PinShop